nedjelja, 4. prosinca 2016.

Učenici i roditelji o projektu (inicijalna anketa)

    Krajem listopada otvorili smo online anketu za učenike i roditelje učenika naše škole kojom smo htjeli ispitati upućenost naše školske zajednice o projektu Migration i očekivanja od projekta. Anketa je bila otvorena do kraja studenoga i na nju je odgovorilo 126 učenika i 57 roditelja učenika naše škole.
    Anketa je pokazala kako je u trenutku odgovaranja na pitanja velik postotak učenika (91,2%) i roditelja (84,2%) znao za uključenost škole u projekt „Migrations“ te kako gotovo svi (94,4% - učenici, 94,7% - roditelji) smatraju uključenost škole u projekt pozitivnom. Roditelji su s visokim postotkom procijenili i očekivanu dobrobit za učenike – na pitanje o tome misle li da međunarodni karakter projekta obogaćuje iskustvo školovanja njihovu djetetu njih 96,5% odgovorilo je potvrdno, a na pitanje misle li kako će projekt biti koristan za njihovo dijete 93% roditelja odgovorilo je sa „da“ dok su 84,8% učenika složilo sa sličnom tvrdnjom (Mislim kako će projekt i za mene biti koristan).
    Učenici su procijenili kako će tijekom projekta najviše razvijati vještine komunikacije na engleskom jeziku, suradnju s drugim učenicima i nastavnicima u školi te upoznavanje drugih kultura; a roditelji su kao tri područja u kojima bi se njihova djeca tijekom projekta mogla najviše razvijati odabrali: upoznavanje drugačijih kultura, razvoj tolerancije(uvažavanje različitosti) i komunikaciju na engleskom jeziku. Najmanji napredak roditelji očekuju iz područja uporabe računalne tehnologije, a učenici u komunikaciji na maternjem jeziku


.
    Od aktivnosti čija se provedba planira u ovoj školskoj godini roditelji i učenici mogli su označiti one u kojima žele sudjelovati (odnosno u kojima žele da njihova djeca sudjeluju). I roditelji i učenici najveći su interes pokazali za učenje riječi ili rečenica na jezicima zemalja partnera u projektu, prezentacije hrane, odjeće, kulture i sl. zemalja iz kojih dolaze migranti te sudjelovanje u kvizovima i debatama na temu migracija.
    Posljednja su se dva pitanja odnosila na moguće buduće međunarodne projekte – 94,7% roditelja i 92,7% učenika bi voljelo da škola i ubuduće bude sudionik međunarodnih projekata, a kao moguće teme najdraže bi im bile razvoj kritičkog mišljenja, stvaranje mirnijeg i pravednijeg svijeta, sport, pomaganje drugima, gospodarski odnosi u svijetu i ovisnosti suvremenog doba.

Hvala svim učenicima i roditeljima koji su ispunili anketu!!

Parents and students about the project
 At the end of October we opened an online survey for students and parents of our school who wanted to examine our school community's awareness of the Migration project and project expectations. The survey was open by the end of November and was answered by 126 students and 57 parents of our school students.

    
The survey showed that at the moment of replying to the questions, a large percentage of students (91.2%) and parents (84.2%) knew about the inclusion of the school in the Migrations project and almost all (94.4% 7% - parents) consider inclusion of the school into a positive project. Parents rated the expected benefit of the students with a high percentage - as to whether the international character of the project enriches their child's education experience 96.5% answered yes and did they think the project would be beneficial to their child 93 % of parents responded with "yes" while 84.8% of the students agreed with a similar statement (I think the project would be useful to me).

    
The students have estimated that the project will most effectively develop communication skills in English, collaborate with other pupils and teachers in the school and introduce other cultures; Parents are the three areas where their children could most successfully develop during the project: getting to know different cultures, developing tolerance (appreciating diversity) and communicating in English. The smallest progress parents expect from the field of use of computer technology, and pupils in communication in mother tongue.

 From activities now planned in this school year, parents and students were able to mark those who want to participate (ie where they want their children to participate). Both parents and students showed the greatest interest in learning words or sentences in the languages of partner countries in the project, food presentations, clothing, culture, etc., countries from which migrants come, and participation in quizzes and debates on migration.

     The last two questions related to possible future international projects - 94.7% of parents and 92.7% of students would like to have a school in the future and to be a participant in international projects, and as possible themes they would like to develop critical thinking, create a more peaceful  world, sport, helping others, economic relations in the world, and addictions of the modern age.

Nema komentara:

Objavi komentar